Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

ZERO  SR ZF 14.4 - 2019

Garantie: Nee
86189 Km
Wit
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
zero - sr-zf-14.4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De elektrische motor voor de woon-werk rijder die pragmatische eisen aan zijn motorfiets stelt.
Hogere kilometerstand, maar in technisch perfecte staat.
Deze motor wordt aangeboden voor een scherpe prijs, en wordt aangeboden zonder garantie.

Accu & prestaties
  • Uitrusting met het Z-Force 14,4 kWh accupakket én optionele Power Tank, met nog eens 3,6kWh capaciteit – levert 150 km actieradius
  • laden via 3,3kW boordlader (standaard)
  • Z-Force 75-10 elektromotor met maximaal 70pk (52kW) en 140Nm koppel.
  • Topsnelheid tot 150 km/u en A2-rijbewijs geschikt 
Gebruiksgemak & veiligheid
  • Bosch MSC ABS tegen slippen, met tractie- en koppelcontrole voor extra grip en veiligheid.
Techniek & onderhoud
  • Gates Carbon belt drive. 
  • Laadtijd thuis is ca. 5 uur met de standaardlader.

Laat het me weten als je een afspraak of extra info wenst!


Opties en Accessoires:
Handvat verwarming, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Trike" betekent: Driewieler, met één voorwiel en twee achterwielen, voor­zien van de voorvork van een motorfiets en het motorblok van een motorfiets o f auto. Samentreksel van tri(drie) en bike(mo­torfiets). In de jaren zeventig ontstond in de Verenigde Staten een rage om trikes te bouwen. Extravagante creaties, waarvoor vaak een Harley-Davidson motorfiets als basis werd genomen. Trikes zijn al een veel ouder verschijnsel. Vanaf de jaren dertig 144 maakten zowel Harley-Davidson (de Servicar) als Indian trikes die als efficiënte werkpaarden waren bedoeld voor politie en winkeliers. Achter de berijder was een ruime bak met een klep geplaatst. Indian prees in de jaren dertig zijn trike aan met de slogan: ‘It eliminates the expense of an automobile.’ Rond 1940 ging het Amerikaanse bedrijf Goulding een stap verder door het chassis van een bestelwagen aan de achterzijde van een Har­ley-Davidson of Indian motorfiets te bevestigen. Deze kruising tussen een motorfiets en een vrachtauto noemde het bedrijf de Gouldcar. De Servicar werd tot het einde van de jaren zeventig door de Amerikaanse politie voor verkeerstaken ingezet
© 2000 - 2025 Motoroccasion