Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 46033 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.495,- p/mnd klik hier
2018, 28293 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.690,- p/mnd klik hier
2018, 28890 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.790,- p/mnd klik hier
2018, 28806 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.850,- p/mnd klik hier
2018, 19900 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 11030 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 25834 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2018, 28613 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 8.888,- € 9.988,- p/mnd klik hier
2019, 21247 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 42771 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 41391 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2019, 34194 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2019, 44264 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 46170 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2019, 38571 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2019, 29211 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.590,- p/mnd klik hier
2019, 50499 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2019, 32128 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2019, 21000 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2019, 21124 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion