Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2006, 41765 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2007, 146497 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2007, 58291 Mls
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2007, 63829 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2007, 28149 Mls
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2009, 41350 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2010, 81343 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 7.750,- € 8.450,- p/mnd klik hier
2010, 74450 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2011, 59327 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2013, 58413 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2014, 35316 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2014, 11292 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2015, 41000 Km
YAMAHA FJR 1300 AS EXPLORER
YAMAHA FJR 1300 AS EXPLORER
€ 12.290,- p/mnd klik hier
2015, 58317 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2015, 41000 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2016, 76593 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 13.499,- p/mnd klik hier
2017, 26887 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2017, 35015 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2018, 36222 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2019, 43491 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion