Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2006, 35432 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2006, 42666 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2007, 51855 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.400,- € 3.750,- p/mnd klik hier
2007, 37281 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.190,- p/mnd klik hier
2008, 43075 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.699,- p/mnd klik hier
2008, 14328 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2010, 13200 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2011, 40872 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2014, 9259 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2016, 21648 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 23300 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2016, 25868 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2016, 11000 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 4.650,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 9383 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 17348 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 5.199,- p/mnd klik hier
2018, 26661 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 4.999,- € 5.499,- p/mnd klik hier
2020, 46731 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2020, 6737 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2020, 4167 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2020, 3730 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion