Nieuwsbrief:

American Bike Store

American bike store houdt zich sinds 1997 bezig met de verkoop van Harley Davidson motoren. De afgelopen jaren zijn wij enorm gegroeid en absoluut geen kleine speler meer in nederland met rond de 100 verkochte motoren per jaar. Door de zeven jaar lange ervaring als "master of technician'', werkplaatschef en after sales manager bij een officiele harley davidson dealer is uw Harley Davidson in uiterst professionele handen bij ons. American bike store heeft altijd rond de 40 motoren op voorraad staan in onze showroom. Wij hebben een complete collectie jong gebruikte Harley Davidson motoren, van sportster tot ultra en in alle prijs categorieën. Onze nieuwe werkplaats is uiterst modern. Wij beschikken over alle elementen die in een werkplaats nodig zijn om uw Harley Davidson zorgvuldig te behandelen.
Alle motoren van American Bike Store
37 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2020, 3505 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
€ 11.195,- p/mnd klik hier
2007, 50025 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FATBOY 114
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FATBOY 114
€ 21.995,- p/mnd klik hier
2018, 6995 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD
€ 14.995,- p/mnd klik hier
2021, 2100 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 17.295,- p/mnd klik hier
2014, 25345 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL 114
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL 114
€ 27.499,- p/mnd klik hier
2021, 14500 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2017, 31000 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FXDR 114
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL FXDR 114
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2019, 38200 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2013, 18767 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE FLTRI
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE FLTRI
€ 21.995,- p/mnd klik hier
2019, 17500 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2015, 28000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTGLIDE
HARLEY-DAVIDSON SPORTGLIDE
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2018, 12726 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXLRS 114
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXLRS 114
€ 18.699,- p/mnd klik hier
2017, 22500 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2014, 8900 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
HARLEY-DAVIDSON NIGHT TRAIN FXSTB
€ 12.795,- p/mnd klik hier
2003, 28995 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2017, 18170 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT
€ 22.995,- p/mnd klik hier
2020, 9600 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2018, 7500 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2021, 16987 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING SPECIAL
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2017, 38941 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion