Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.690,- € 9.290,- p/mnd klik hier
2014, 20073 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.490,- € 10.490,- p/mnd klik hier
2014, 23932 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.295,- p/mnd klik hier
2014, 8760 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.285,- p/mnd klik hier
2015, 10925 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 11.490,- € 12.490,- p/mnd klik hier
2015, 23764 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2016, 19000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2017, 4352 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.250,- p/mnd klik hier
2019, 12229 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 12948 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 7380 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 8300 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2021, 1803 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 14622 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR SCS
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR SCS
€ 23.975,- p/mnd klik hier
2024, 1188 Km
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion