Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ROSSO
Vermogen:
81 kW
Teller:
1.803 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 Rosso ABS EAS uit 2021 met slechts 1803km. Eerste eigenaar, wij leverde deze Dragster nieuw af.

Voorzien van:
- MV Agusta accessoires bar-end spiegels
- Vier standen instelbare rijmodus drive by wire
- Acht standen instelbare traction controle
- EAS quick shifter up en down
- LED day time running light
- Rosso anniversario 75 year edition
- Dubbele sleutels / sleutelkaar en aflevermap.
- Voorzien van ceramische coating, lakverzegeling
- etc.

Motorfiets is mooier dan NIEUW..

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gietwiel" betekent: Gegoten wiel. Gietwielen worden sedert de jaren tachtig op grote schaal standaard op nieuwe motorfietsen gemonteerd. Het idee om een wiel te gieten uit een legering van licht metaal (zoals aluminium, magnesium en titanium) is niet nieuw. De exotische Böhmerland uit 1923 was al uitgerust met gegoten aluminium wielen. De voordelen van lichtmetalen gietwielen zijn gewichtsbesparing en de afwezigheid van de noodzaak om de spaken na te stellen, zoals bij conventionele spaakwielen nodig is. Daarentegen veren gespaakte wielen enigszins en is reparatie eenvoudiger en minder kostbaar. Een gietwiel heeft de neiging te barsten bij een hevige belasting, bijvoorbeeld het stoten tegen een stoeprand, en moet dan in zijn geheel worden vervangen, wat kostbaar kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion