Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 8.850,- p/mnd klik hier
2014, 48000 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2014, 13500 Km
Merkdealer
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 9.250,- € 9.950,- p/mnd klik hier
2015, 56514 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 10.940,- p/mnd klik hier
2015, 16700 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2015, 10500 Km
Merkdealer
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2016, 24000 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2016, 12527 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2017, 29900 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2017, 32718 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 12.940,- p/mnd klik hier
2017, 18061 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2019, 17000 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2021, 1247 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2022, 5714 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2022, 6099 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 1814 Km
Merkdealer
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2024, 927 Km
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion