Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2023, 23651 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.500,- p/mnd klik hier
2023, 16000 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 18139 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 24.950,- € 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 7635 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2023, 8918 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2023, 1246 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2024, 47561 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 7533 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 11147 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2024, 9709 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 23.450,- p/mnd klik hier
2024, 14990 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 23.740,- p/mnd klik hier
2024, 3011 Km
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1300 GS TRIPLE BLACK
€ 23.945,- p/mnd klik hier
2024, 16418 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.445,- p/mnd klik hier
2024, 6857 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.495,- p/mnd klik hier
2024, 18246 Km
BMW R 1300 GS TROPHY
BMW R 1300 GS TROPHY
€ 24.795,- p/mnd klik hier
2024, 4687 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 5100 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 7750 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 9000 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion