Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
LIGHTWHITE UNI / RACINGBLUE ME
Vermogen:
77 kW
Teller:
9.816 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 227 x 94 x 139 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-02-2029

F 900 GS Trophy met Enduro-pakket Pro.
Resterende fabrieksgarantie tot 28.02.2029.
Opties en Accessoires:
ABS, Bandenspanningcontrole (RDC), Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Emergency Call, Getint Windscherm, Handprotectoren, Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), M Endurance ketting, Navigatievoorbereiding BMW, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Sportdemper, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion