Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Viertakt, viercilinder lijnmotor, 16 kleppen |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 599 cc |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting met vacuumzuigers |
Ontsteking | DC-CDI |
Vermogen | 133 pk / 97.8 kW bij 145000 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 12000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | Telescoop |
Vering achter | Monocross |
Remmen voor | Dubbele schijffrem, Ø310 mm |
Remmen achter | Schijfrem , Ø220 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1380 mm |
Lengte | 2040 mm |
Breedte | 700 mm |
Hoogte | 1100 mm |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Competition White, Yamaha Blue, Midnight Black |
Beschrijving | Dankzij onze overwinningen en ervaring in de World Supersport, beschikt de R6 over ongelooflijk hoge allround supersport prestaties, die je zowel op de weg als op het circuit optimaal kunt gebruiken. Het hart van de R6 wordt gevormd door het 16-kleps viercilinder blok met brandstofinjectie, waarvan de mapping is geperfectioneerd voor nog meer rijdervriendelijk topvermogen. |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken