Nieuwsbrief:

Motor Outlet Deventer

Alle motoren van Motor Outlet Deventer
99 motoren gevonden
KAWASAKI Z 750 ABS
KAWASAKI Z 750 ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2009, 44301 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 16253 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 28476 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 28168 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA EV
MOTO GUZZI CALIFORNIA EV
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1997, 57967 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2017, 32595 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1999, 72044 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2003, 30629 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 3
MOTO GUZZI CALIFORNIA 3
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1993, 112684 Km
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 58988 Km
HONDA VT 750 C SHADOW
HONDA VT 750 C SHADOW
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1997, 62399 Km
SUZUKI BANDIT 1200 S
SUZUKI BANDIT 1200 S
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2006, 47671 Km
KAWASAKI ZX 6R
KAWASAKI ZX 6R
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1998, 52828 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2005, 162295 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2003, 53706 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1999, 46761 Km
HONDA VFR 750 F
HONDA VFR 750 F
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1996, 86329 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.190,- p/mnd klik hier
2006, 28732 Km
APRILIA NA 850 MANA
APRILIA NA 850 MANA
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 36635 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2005, 83228 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion