Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE SE - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Zwart
Vermogen:
50 kW
Teller:
18.490 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
triumph - bonneville-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TRIUMPH BONNEVILLE SE – Tijdloze klassieker met moderne prestaties

De Triumph Bonneville SE uit 2013 is een iconische retro motor die het klassieke ontwerp van de Bonneville combineert met moderne technologie en prestaties. Aangedreven door een 865cc parallel-twin motor, levert deze motor een gladde kracht en een natuurlijke rijervaring die perfect is voor zowel korte ritten door de stad als langere tochten over de snelweg.
Met slechts 18.490 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor nieuwe avonturen. Het elegante ontwerp, de comfortabele zithouding en het uitstekende rijgedrag maken de Bonneville SE een favoriet onder motorrijders die van de klassieke uitstraling houden, maar ook moderne prestaties verwachten.
Waarom de Triumph Bonneville SE?
De Triumph Bonneville SE is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een retro motor die zowel stijlvol als betrouwbaar is, met moderne technologie en prestaties.
  • Bouwjaar 2013
  • 865cc parallel-twin motor voor een soepele rijervaring
  • Tijdloos retro design met moderne prestaties
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • 18.490 km op de teller
Prijs: € 6.989,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de klassieke charme en moderne prestaties van de Triumph Bonneville SE!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.


 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion