Nieuwsbrief:

Motorcentrum Deventer

Alle motoren van Motorcentrum Deventer
114 motoren gevonden
SUZUKI UH 200
SUZUKI UH 200
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2008, 32561 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.289,- p/mnd klik hier
2000, 35397 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
APRILIA ATLANTIC 500
APRILIA ATLANTIC 500
€ 2.749,- p/mnd klik hier
2009, 29640 Km
HONDA CBF 600
HONDA CBF 600
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 23245 Km
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2016, 11518 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2011, 44068 Km
KAWASAKI VN 2000 CLASSIC
KAWASAKI VN 2000 CLASSIC
€ 9.989,- p/mnd klik hier
2011, 45367 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 38643 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2021, 18147 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2009, 34285 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2012, 18700 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2018, 3157 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
TRIUMPH TIGER 1050 SPORT
€ 9.489,- p/mnd klik hier
2016, 26646 Km
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van GAS GAS
© 2000 - 2025 Motoroccasion