Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
.
Vermogen:
49 kW
Teller:
15.987 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 22 liter
Vrije hefhoogte: 82 cm
Referentienummer: 15635

Suzuki DL650 V-Strom – 2007
15.987 km | 67 pk | 645 cc V-twin | ABS | 22L tank

Veelzijdige allrounder met betrouwbare V-twin en comfortabele rijpositie – ideaal voor woon-werkverkeer en lange ritten.


* 645 cc vloeistofgekoelde 90° V-twin – 67 pk bij 8.800 tpm

* Koppelrijk motorblok – 60 Nm bij 6.400 tpm

* ABS voor extra veiligheid

* 6-versnellingsbak met soepele overbrenging

* Aluminium twin-spar frame voor stabiliteit

* Telescopische voorvork en link-type achtervering

* Dubbele 310 mm schijfremmen voor, 260 mm achter

* Zithoogte: 820 mm | Rijklaar gewicht: 214 kg

* 22L brandstoftank voor lange afstanden

Deze DL650 V-Strom is in nette staat en klaar voor vele kilometers rijplezier.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Friese Motorexperts
Jan Flamelingstrjitte 1
Menaam
Plan de route
0518-419650
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion