Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2020, 11327 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2020, 15704 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2020, 11348 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2020, 6517 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.285,- p/mnd klik hier
2021, 21900 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2021, 11000 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2021, 25777 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2021, 9303 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 9800 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2021, 5640 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 20000 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2022, 4043 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2022, 5150 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2023, 18938 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.590,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2024,
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2024, 3839 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2024, 8000 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion