Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 675 cc |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 113 pk / 84.5 kW bij 12500 tpm |
Max. koppel | 71 Nm bij 10600 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 13/38 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | 265 km/u |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 50 mm upside-down Marzocchi |
Vering achter | Monoshock |
Remmen voor | 2 x 320mm zwevende schijven |
Remmen achter | 220 mm enkele remschijf |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 190-55-17 |
Wielbasis | 1380 mm |
Lengte | 2030 mm |
Breedte | 900 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 812 mm |
Drooggewicht | 163 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Net als de F4 is de Brutale een ultracompact designstuk dat zowel de designliefhebber als de techneut met verstomming slaat. Elk onderdeel is uitgepuurd tot in de essentie en dan meesterlijk vormgegeven zodat het zowel op zichzelf als als deel van het geheel volledig klopt. Nieuwe, Brutale-typische vormgevingselementen als de tank met ‘vleugels’ en de ovale koplamp zijn inmiddels gretig overgenomen door andere merken. Een mooier compliment kan Tamburini niet krijgen.
MV Agusta benadrukt hierbij dat het vooral het zeer breed gespreid koppel is dat de motor zeer bruikbaar moet maakt. Net zoals op het technologisch geavanceerd blok van de 1090RR, vinden we ook op de Brutale 920 radiale in- en uitlaatkleppen. Het blok heeft 2 mappings en alsof dat niet genoeg is, zit er ook nog een 8-voudig elektronisch instelbare tractiecontrole op.
Het stalen frame is vernieuwd aan de kop en de ophanging is nagenoeg volledig instelbaar. Aan de achterschokbreker kun je de veervoorspanning en de uitgaande demping instellen en de 50 mm Marzocchi vooraan heeft instelbare in- en uitgaande demping en een instelbare veervoorspanning. De voorvork is identiek aan die van exclusieve Brutale 1090 RR. De Brembo remmen zijn dat ook trouwens. Door de zachtere standaardafstelling van de ophanging, moet de nieuwe Brutale iets comfortabeler rijden dan zijn bijna-naamgenoten. De standaard gemonteerde Pirelli Angel ST banden onderstrepen dat MV niet alleen de extreem sportieve rakkers wil bereiken met deze motor, maar gewoon een zeer breed publiek. Aan het uiterlijk vallen - naast het aangepaste frame en het andere blok - vooral de nieuwe koplamp en de spiegels zonder de geïntegreerde knipperlichten op. Het zadel is uit één deel en smaller geworden wat een goede wendbaarheid en rijcomfort biedt. |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: HONDA in 1953 - Het jaar daarop, 1953, begon Honda met de productie van de 90cc viertakt éénylinder. Een nog betere en stijlvollere motorfiets dan de eerdere. Deze werd bekend als de Benly. Uit het Japans vertaald betekent dat iets als 'comfortabel'. Het J-Type Benly had een drietraps versnelling, produceerde 3,8 pk, had een stalen frame, achtervering bij het blok en een scharnierende achterbrug. Ook was het model voorzien van telescopische voorvering. Voor een lange tijd verkocht men over de duizend exemplaren per maand van dit model.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KAWASAKI