Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CUSTOM - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
8.388 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki VN900 Custom (2010) – Met Bekende Historie!

 

Ben je op zoek naar een stoere cruiser met een lage zit en een ontspannen rijervaring? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een prachtige Kawasaki VN900 Custom uit 2010 beschikbaar, met een uitzonderlijk lage kilometerstand van slechts 8.388 km!

Deze specifieke VN900 Custom kennen wij als geen ander. We hebben deze motor eerder verkocht aan een van onze gewaardeerde klanten, en hij is bij ons in onderhoud geweest in onze professionele werkplaats hier in Deventer. Dit betekent dat je een motor koopt waarvan de historie bekend is en die goed is onderhouden. Je stapt op een betrouwbare machine die klaar is voor vele nieuwe avonturen.

De Kawasaki VN900 Custom staat bekend om zijn krachtige V-twin blok, comfortabele zithouding en kenmerkende custom looks. Met zijn brede achterband, verchroomde accenten en dikke voorvork is het een indrukwekkende verschijning op de weg. Ideaal voor relaxte toertochten, lange afstanden of gewoon cruisen door de stad.

inruil en financiering mogelijk 
motor staat in vestiging Deventer






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion