Nieuwsbrief:

ITALJET  DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Zwart
Vermogen:
20 kW
Teller:
5 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie ja
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
italjet - dragstar-200-limited-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Italjet Dragster moto 200cc!!
\r\n
\r\nNIEUW!!

\r\n
\r\nDeze Dragster 200cc staat helemaal rijklaar bij ons in de showroom!
\r\n
\r\nBrembo remmen.
\r\nBosch ABS remsysteem.
\r\nPirelli banden.
\r\nMagneti Marelli injectie.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion