Nieuwsbrief:

CAGIVA  MITO 125 - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Geel
Vermogen:
17 kW
Teller:
23.323 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie ja
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Geweldige 2-takt 125cc voor het lichte rijbewijs.

Geweldig 2-takt geluid.
Ruikt heerlijk! voor de liefhebber tenminste!

Ducati 916 replica, hier lijkt hij heel erg op.

120 kg rijklaar, heel licht dus.
8kw op kenteken.... dus zeer geschikt voor het A1 rijbewijs.
Maar echte pk's heeft deze motor echt wel meer.
Dit is nog een old-school 125cc 2-takt machine met een topsnelheid boven de 160 km/uur.
En daardoor lekker sportief, en zelfs leuk voor iemand met het vol vermogen rijbewijs! Voor mijzelf bijvoorbeeld, ik vind het echt geweldig rijden!

Let op!
* kapwerk is niet als nieuw, is ooit overgespoten, maar oogt niet slecht.
* een 2-takt vergt wat meer onderhoud dus als je een beetje kan sleutelen is dat mooi meegenomen.

Een prijs is voor dit soort motoren moeilijk te bepalen.
Het is echt een liefhebbers motor.
Zakken in prijs doet een 2-takt ook niet meer, het word echt zeldzaam.
Dus ik denk dat er weinig afschrijving zit op deze motor!



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BUELL
© 2000 - 2025 Motoroccasion