Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CVO STREETGLIDE 117 - 2022

Garantie: Ja
1700 Km
ZWART
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
harley-davidson - cvo-streetglide-117
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

te koop: Harley Davidson road glide ST uit 2022 met maar 1043 echte miles op de teller.

Deze prachtige road glide st is voorzien van het krachtige 117ci cvo motorblok.
verder is deze road glide st voorzien van de volgende opties:

*avon handvaten
*10 inch HD stuur stuur
*smoke laag windscherm
*l.e.d. koplamp
*smoke knipperlichten
*Screaming eagle uitlaten e4 goedgekeurde dempers
*screamin eagle heavy breather luchtfilter
*Custom zadel

Tevens is de motor voorzien van het nieuwe boom gts navi scherm.

Super strakke complete nieuwstaat road glide st 117 zoals u van ons gewend bent!

U bent van harte welkom voor een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geďnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geďntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion