Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RS - 2018

76065 Km
Zwart
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hele nette R 1200 RS van 2018 die volgende opties & accessoires bevat:

Boordcomputer PRO
Cruise control
Handvatverwarming
Navigatie voorbereiding ( GPS toestel niet mee inbegrepen)
Midden steun
RDC (bandenspanningscontrole)
Keyless ride
Dynamic ESA
ASC
Cilinderkopbescherming

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, Bagagerek, Boordcomputer, Cruise control, Cruisecontrol, Cylinderbeschermers, E.S.A, Handvat verwarming, Stalen / RVS leidingen, Stuurdempers, Uitlaat verchroomd, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion