Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In nieuwstaat verkerende BMW F 900 GS Adventure.
Afkomstig van de 1e eigenaar, NL motor
Mooie volle uitvoering met Akrapovic.
- Touring pakket
- Comfort pakket
- Dynamic pakket
- Shift assist
- Cruise control
- Navi voorbereiding
- Middenbok
- Handvat verwarming
- Akrapovic
- Donker windscherm
- Keyless
- 2 sleutels
- fabrieks garantie 24 mnd
Welkom bij Thalen Motortrading
We ruilen graag uw motor in!
Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een mail of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel.
Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!
*Gratis 10 dagen all-risk verzekering
*Geen afl kosten!
*Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor
*Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk
*Financiering voor zakelijk of prive mogelijk
*Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling
Thalen Motortrading
Rheezerend 54
7701 BG Dedemsvaart
Tel: 0523-208396
Whattsapp: 0523-208396
Mail: info@thalenmotoren.nl
website: www.thalenmotoren.nl
Openingstijden:
Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
Dinsdag t/m Vrijdag van 9:00 tot 18:00
Zaterdag van 9:00 tot 16:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 848 cc |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ |
Ontsteking | |
Vermogen | 85 pk / 63 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | constant-mesh 6 versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 liter |
Topsnelheid | 193 km/u |
ABS | |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 43 mm |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst WAD veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met dubbelzuigerremklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 90/90 - 21 |
Achterband | 150/70 - 17 |
Wielbasis | 1.578 mm |
Lengte | 2,305 mm |
Breedte | 925 mm |
Hoogte | 1,450 mm |
Zithoogte | 890 mm |
Drooggewicht | 191 kg |
Leverbare kleuren | Rallye Racingred, Racingblue Metallic |
Beschrijving | Deze machine is gemaakt voor lange tochten en lastig terrein: de F 850 GS Adventure voelt zich thuis in de hele wereld, en dat is ook goed te zien. Met de uitgebreide standaarduitrusting als het TFT-display en BMW Motorrad Connectivity, de USB-aansluiting alsmede ABS Pro en DTC is de toer-enduro nu nog beter voorbereid op lange tochten de hele wereld over. Beleef de #spiritofGS met een begeleider die je nieuwsgierigheid alle ruimte geeft, ongeacht waarheen de reis voert. |
Thalen Motor Trading is een motorzaak die gespecialiseerd is in de in- en verkoop van jong gebruikte motoren.
 |
Thalen Motortrading |
|
Rheezerend 54
Dedemsvaart
Plan de route
|
 |
0523-208396
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken