Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS ADVENTURE - 2013

98910 Km
Rood
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
nog erg nette F 800 GS Adventure, deze motor is voorzien van kofferdragers, led knipperlichten, Hoog windscherm, ABS, handvat verwarming, Alarm, info display en valbeugels Deze motor staat op zeer goede banden en word afgeleverd met service beurt en 3 maanden garantie
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion