Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

ZERO  DSR ZF 14.4 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
ZWART
Vermogen:
1 kW
Teller:
54.239 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
zero - dsr-zf-14.4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

Topkofferdrager
Handvatverwarming (aftermarket)
Hoger tour scherm
Div. Rijmodi
Incl. oplaadkabel




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van POLARIS
© 2000 - 2025 Motoroccasion