Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1M - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ICON PERFORMANC
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - yzf-r1m
yamaha - yzf-r1m
yamaha - yzf-r1m
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Yamaha R1M is ontworpen met circuitprestaties als hoogste prioriteit en is uitgerust met technologie die rechtstreeks is afgeleid van de winnende M1 MotoGP-motorfiets. De geavanceerde Öhlins Electronic Racing Suspension (ERS) met NPX anti-cavitatie gasgevulde voorvork zorgt voor ongeëvenaarde controle en stabiliteit, terwijl het aerodynamische carbon kuipwerk je helpt rondetijden te verbeteren.



Wat de R1M tot een revolutionair model maakt, zijn de geavanceerde rijhulpsystemen zoals Brake Control, Engine Brake Management en Launch Control, gecombineerd met de Communication Control Unit voor datalogging en draadloze motortuning. Met volledig zwarte velgen, carbon accenten, zwart/zilveren tankkleuren en vernieuwde graphics is de R1M dé ultieme R-serie motorfiets voor wie het maximale op het circuit wil halen.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion