Nieuwsbrief:

YAMAHA  YP 400 MAJESTY - 2013

35041 Km
N.v.t.
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Yamaha YP 400 Majesty – 2013 | 35.041 km | ABS | Handvatverwarming

 

Ben je op zoek naar een betrouwbare scooter met comfort en goede prestaties?

Deze Yamaha YP 400 Majesty uit 2013 biedt het allemaal!

 

Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 35.041 km
ABS
Handvatverwarming
Geschikt voor A2 rijbewijs

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion