Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1900 A MIDNIGHT STAR - 2006

Garantie: Ja
39961 Km
DARK RED
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Yamaha XV 1900 Midnight Star FL doet zijn naam eer aan, met deze motor voel jij je de koning op de weg! Prachtige motor en bijzonder compleet uitgevoerd met alle mooie extra's die jij echt op je cruiser wilt hebben. Ideale motor voor een mooie reis of heerlijk met het zonnetje over een dijkweg cruisen. De 'FL' in de naam betekend Fully Loaded, deze motor is af fabriek uitgevoerd met een lange lijst origineel Yamaha accessoires. Dé motor voor wie een Harley wil, maar de betrouwbaarheid van een Yamaha zoekt.

Deze motor is voorzien van:
- Fully Loaded;
* Yamaha leder Zijtassen incl.studs
* Yamaha afneembaar Windscherm
* Yamaha afneembare Sissybar
* Valbeugels
* Lederen zadel voorzien van studs
* Tankbescherming van leder voorzien van studs
* Floorboards bestuurder en passagier
* Hak/ Teen schakeling
* Passing Lights chroom
* Two tone lak
* Belt aandrijving

Technische gegevens: 370kg/ 1.854cc/ 2 cilinder/ 73kW
Garantie: Topmoto 3 maaanden

Kernwoorden: XV 1900/ XV-1900/ XV1900/ XV 1700/ XV-1700/ XV1700/ XVS 1300/ XVS-1300/ XVS1300/ Midnight Star/ Midnight-Star

Wij houden niet van verrassingen achteraf, daarom werken wij met all-in prijzen. Zo koop jij jouw droommotor met een goed gevoel en zekerheid. De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
- TopMoto garantie
- Afleverbeurt*
- Rijklaar- en Tenaamstellingskosten
- Tank minimaal half vol
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering (motorscooters in overleg)
- Financiering mogelijk via diverse aanbieders
- Bezorging door heel Nederland voor € 155 (Waddeneilanden in overleg)
- Proefrijden is uiteraard mogelijk. Al onze motoren zijn tot showroomconditie gewassen en gepoetst, een proefrit is mogelijk bij intentie tot aankoop.

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
* Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3.000 km vrij van regulier onderhoud.

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion