Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1900 A MIDNIGHT STAR - 2008

Garantie: Ja
49080 Km
MAROON
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2008

Super nette NL geleverde Tour classic
uitvoering van de Midnightstar 1900
met zwarte motorblok. Deze vol
geladen Tourer kom je niet vaak tegen
in de KMS uitvoering.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Bagagerek, Detachable Windscreen, Hak/teen schakelen, Kofferset, Sissybar, Tour Classic, Valbeugels, Windscherm, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion