Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
2 KLEUREN
Vermogen:
54 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De XSR700 is een echte legacy-machine, die zijn strepen op de weg heeft verdiend. Het kloppende hart van de machine is het veelzijdige karakter. De XSR700 is een motor om mee weg te rijden, hoe en wanneer je maar wilt. Van rustig toeren tot plat door de bocht, deze motor kan het allemaal.

Een toegankelijke motorfiets die prettig rijdt voor zowel nieuwe als ervaren rijders. Het 2-delige frame, de tankconstructie en het zadelontwerp spelen nog steeds een belangrijke rol bij de XSR700, waardoor het eenvoudig customizen waar de motorfiets bekend om staat, gewaarborgd blijft.

Het karakter van de XSR700 wordt bepaald door de sublieme combinatie van een licht en wendbaar frame en de koppelrijke, speelse CP2-motor. De superbehendige motor is gemakkelijk te besturen in elke situatie, van bochtige wegen tot druk stadsverkeer. Je zult hoe dan ook veel plezier beleven.

- XSR-serie LED-verlichting
- Herziene cockpitlay-out met geïntegreerde koplampsteunen
- Geëvolueerde ontwerpdetails
- CP2 EU5 motorblok van 689 cc met een hoog koppel
- Licht en slank ruggengraatframe
- Gebouwd voor optimaal rijplezier
- Inspirerende rijervaring vol vertrouwen
- Kleuren en graphics geïnspireerd op Yamaha's verleden
- Zeer laag brandstofverbruik

De XSR700 kenmerkt zich door zijn tijdloze design-aspecten, zoals kuipwerk met retro-invloeden, de fraaie zitting en een klassiek vormgegeven koplamp en achterlicht. De XSR700 toont respect voor de motorfietsen uit het verleden, en omarmt het hedendaagse door gebruik te maken van alle moderne technologie zoals ABS, LED-verlichting, de meest efficiënte CP2-motor tot nu toe en een modern 'inverted' LCD-scherm.

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor City Amsterdam
Jarmuiden 31
Amsterdam
Plan de route
020-4808010
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion