Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 500 T-MAX - 2003

Garantie: Nee
25658 Km
Blauw
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha T-Max 500 met een verhoogde ruit van Givi.

Perfect rijdende best wel vlotte motorscooter met het pittige 500 CC motorblok

Net bij ons ingeruild op een Suzuki Dl 650 V strom.

Motorscooter heeft nog niet veel gelopen.

Staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Heeft wat kleine gebruikersporen maar dit is minimaal voor een motor van 22 jaar oud.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Alarmverlichting, Automaat, Originele uitlaat, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion