Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 500 T-MAX - 2008

Garantie: Ja
40000 Km
Donkerblauw
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XP 500 T-MAX (560 malossi) van bouwjaar 2008 

Zeer veel extra's t.w.v. €4000:
- Akrapovic racing line uitlaat, duurste versie (€1320) 
- Malossi MHR 560cc zuiger en cilinder (€863)
- Malossi MHR power transmissie (€343) 
- Malossi MHR koppelingsplaten (€122)
- Malossi MHR overrange set/belt, vario, torquedriver en halfpoulie (€705) 
- Malossi MHR luchtfilter en variofilter (€122)
- Dynojet powercommander 5 (€500) 
- Polini voorschijven (€244) 
- Originele Yamaha topkoffer in kleur (te zien op de laatste twee foto's) 
- Velgen in zwart gepoedercoat 

Afgesteld op de testbank bij de ruijter in Amsterdam: 45,9 pk op het achterwiel.
Niet te vergelijken met een standaard tmax. 

Let op: 
Prijs met standaard uitlaat: €5999
Prijs met akrapovic uitlaat: €6500 

! Zeer nette, zeer snelle en betrouwbare Yamaha Tmax 560cc ! 

 

  • Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083
  • Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Alfamotors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion