Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 600 - 1991

Bouwjaar:
1991
Kleur:
Grijs-wit
Vermogen:
48 kW
Teller:
71.305 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
yamaha - xj-600
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Deze Yamaha XJ600 hebben we door inruil verkregen.
Vaste prijs, zo meenemen
Zit een set splinternieuwe banden onder.
Optisch niet de meest mooie motor.
Loopt en rijdt goed.
Bouwjaar: 1991
Tellerstand: 71.305km



  • MotorCentrum Groningen
    Beethovenlaan 15
    9722 KJ Groningen
    050 206 9190

    Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur.

    Kijk op onze website voor meer occasions

    Ook voor onderhoud en reparatie ben je bij ons aan het goede adres. We doen onderhoud aan bijna alle merken motoren. Bel vrijblijvend voor informatie en/of een afspraak!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorCentrum Groningen
Beethovenlaan 15
Groningen
Plan de route
050-2069190
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion