Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 250 - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Antraciet/grijs
Vermogen:
Teller:
34.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
yamaha - x-max-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XMAX 250 van bouwjaar 2009

- Zeer netjes 
- Injectie 
- Erg zuinig 
- Veel bergruitme 
- Geschikt voor A2 rijbewijs 

! Nette en betrouwbare Yamaha xmax 250cc motorscooter ! 

  • Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083
  • Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Alfamotors
Tuinderij 11
Leimuiden
Plan de route
06-11729083
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion