Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT + - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Grijs
Vermogen:
88 kW
Teller:
13.277 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha Tracer 9 GT+ – De ultieme sporttour uit 2024
Deze Tracer 9 GT+ combineert de krachtige 890cc driecilinder met luxe touringcomfort en de allernieuwste elektronica. Afkomstig van de eerste eigenaar, dealer onderhouden en nog met fabrieksgarantie tot 10-07-2026. Compleet uitgerust met kofferset, Puig windscherm en alle GT+ opties.

Belangrijkste specificaties:

  • Bouwjaar: 2024
  • Kilometerstand: 13.277 km
  • 1e eigenaar – met zorg bereden
  • Fabrieksgarantie t/m 10-07-2026
  • Dealer onderhouden – inclusief onderhoudshistorie
  • Rijklaar geleverd

Uitrusting & opties:

  • Originele Yamaha kofferset: zijkoffers + topkoffer – strak geïntegreerd & praktisch
  • Puig touring windscherm – meer comfort en minder winddruk
  • Comfortzadel (ook voor passagier) – luxe zitpositie
  • Handvatverwarming – altijd warme handen
  • Yamaha handkappen – bescherming en strakke look

GT+ exclusieve features:

  • Radar-gestuurde adaptieve cruise control – automatisch snelheid en afstand aanpassen
  • Gekoppeld remsysteem (UBS) – maximale stabiliteit en veiligheid
  • Elektronisch instelbare KYB vering – comfort en sportiviteit in elke situatie
  • Stability Control & IMU-gestuurde elektronica – grip en vertrouwen in elke bocht
  • Verbeterd TFT-dashboard met intuïtieve bediening

Standaard high-end GT-uitrusting:

  • Quickshifter (up & down) – schakelen zonder koppeling
  • Cruise control – ontspannen lange ritten
  • Cornering ABS & Traction Control – veiligheid in alle omstandigheden
  • Ride modes – altijd de juiste afstelling voor jouw rit

De Tracer-ervaring
Met zijn krachtige driecilinder, intelligente rijhulpsystemen en touringcomfort maakt de Tracer 9 GT+ elke rit tot een luxe belevenis. Of je nu sportief bochten rijdt of lange reizen maakt – dit is touring op het hoogste niveau.

Deze Yamaha Tracer 9 GT+ is rijklaar, volledig onderhouden en voorzien van kofferset en garantie. Een unieke kans voor de rijder die het beste van sport en touring wil combineren.

📞 Interesse? Bel of app direct – een Tracer 9 GT+ uit 2024, zo compleet en met garantie, vind je niet snel terug.
 

  • Heeft u eventueel meer wensen wat betreft opties? Dan leveren en monteren wij alle extra opties en accesoires tegen inkoopprijs!

    Waarom kopen bij Maestro Motors?
    - Jarenlange ervaring in de Motorbranche
    - Passie voor Motoren
    - RDW Erkend
    - Altijd de meest complete motoren in de voorraad
    - Financiering mogelijk
    - Inruil mogelijk
    - Géén afleverkosten !
    - Tot 2 jaar Garantie mogelijk !
    - 10 dagen gratis All Risk verzekerd !
    - Uw voertuig ter plaatse tenaamstellen/vrijwaren
    - Bezichtiging ook mogelijk in de avond en in het weekend

    Maestro Motors is een jonge en ambitieuze handelsonderneming die ontstaan is uit een passie voor motoren! Van een hobby tot een professionele handelsonderneming groeit Maestro Motors onophoudelijk door. Wij richten ons op de in- en verkoop van nieuwe en jong gebruikte motoren. Dankzij onze ervaring en vele contacten in de motorbranche weten wij wat de klant zoekt!

    Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden wanneer onze klant tevreden is. Al onze motoren worden aangeboden inclusief onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant en standaard met Maestro Garantie. En dat altijd tegen de scherpste all-in prijs!

    Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

    Wij zien u graag bij Maestro Motors!

    Disclaimer: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.

  • Up to date blijven van onze voorraad:
    Website: www.maestromotors.nl
    Instagram: maestro-motors
    Facebook: Maestro Motors





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Maestro Motors
Kraaivenstraat 25-04
Tilburg
Plan de route
06-82885939
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion