Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Blauw
Vermogen:
54 kW
Teller:
2.990 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tenere 700 Rally edition 

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Prachtige 2021 Tenere 700 Rally Edition. Deze gelimiteerde editie is de offroadmotor van dit moment. De Yamaha Ténére 700 Rally Edition wordt geleverd in traditionele rallykleuren met hoge standaardspecificaties.

- Afkomstig van eerste eigenaar
- Wordt afgeleverd met onderhoud
- Geen offroad mee gereden / Nieuwstaat

Onderscheidende opties:
- Akrapovic uitlaatsysteem 
- handkappen
- Yamaha tankpads
- Stevige beschermplaat ( Motorblok bescherming )
- Radiatorbescherming
- Ketting beschermer
- LED-knipperlichten
- Off-road handgrepen
- Korte kentekenhouder

Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion