Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
SKY BLUE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: You Warranty (3+2)

Als je op de Ténéré 700 Rally rijdt, rijd je op de ultieme Adventure-motorfiets voor off-road rijden. Aangedreven door Yamaha's bekroonde CP2-motorblok en ondergebracht in een sterk maar lichtgewicht stalen frame dat is ontworpen om het zwaarste terrein aan te kunnen, tilt de Rally de Ténéré 700 naar een nieuw niveau. Met de volledig instelbare, voor rallysport ontwikkelde vering van KYB, 255 mm grondspeling en een specificatie die is ontworpen om de motorrijder ultieme controle te geven in de meest extreme omstandigheden, is dit een motorfiets voor diegenen die willen leven zonder grenzen.

Ook leverbaar in 35kw

* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Meel Motoren
Brieltjenspolder 26
Made
Plan de route
0162-427617
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion