Nieuwsbrief:

YAMAHA  SCR 950 - 2020

€ 8.990,- € 11.399,-
Garantie: Ja
1300 Km
RACING RED
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2020

Yamaha SCR 950 Demo, nu met € 2400,- demo korting! van € 11399,- voor € 8990,-!

Born to find new ways

There's a new kind of motorcycle on the block. In de jaren '60 was de 'street scrambler' bijzonder populair onder rijders die een eenvoudige, stijlvolle en stoere motorfiets wilden. Deze motorfietsen zijn typische vertegenwoordigers van de vrije en relaxte tijdgeest van de invloedrijke jaren '60, en dat is duidelijk herkenbaar in de SCR950.

Een motor niet alleen voor de beginnende motorrijder, maar ook voor diegene die al jaren motor rijden. Hoe dan ook, de stoere uitstraling, de natuurlijke zitpositie en het tijdloze design maken de SCR950 onweerstaanbaar. Een 'street scrambler', voorzien van grof profiel banden, zowel geschikt voor op de verharde weg als ook op de onverharde paden.

Met zijn in zwart afgewerkte, compacte luchtgekoelde 60 graden V-twin produceert deze een prettig pulserend vermogen en levert een zeer lineair koppel. Dit maakt van de SCR950 een geweldige allrounder die garant staat voor optimaal rijplezier.

Deze motor is inclusief 10 dagen gratis all-risk verzekering te leveren

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion