Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2020
Files zijn verleden tijd als je voor de N-max 155 kiest door zijn compacte afmetingen en korte draaicirkel is dit de snelste manier om door de drukke stad te navigeren!
Met de 155 cc motor is er voldoende vermogen aanwezig om flot met het verkeer mee te gaan.
Al met al een zeer prettige en luxe motorscooter!
Nieuwsgierig geworden ?
Kom naar de showroom in de Bilt voor een proefrit of een offerte op maat!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas, 2-kleppen |
Boring x slag | 52.0 mm x 52.0 mm |
Cilinder inhoud | 150 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | pk / 8,1 kW bij 9,000 tpm |
Max. koppel | 10,4 Nm bij 5,500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | V-snaar |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7,2 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 90 mm |
Vering achter | Achterbrug, veerweg 90 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø220 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø230 mm } |
Voorband | 90/80-14 |
Achterband | 110/90-12 |
Wielbasis | 1,310 mm |
Lengte | 1,980 mm |
Breedte | 750 mm |
Hoogte | 1,210 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Grey, Cyber Blue, Milky Whte |
Beschrijving | NMAX. Elke dag maximaal genieten

Met de ruime rijpositie en het lange duozadel ervaar je een ontspannen en comfortabele rit naar werk of school. Met de krachtige LED-koplamp en gestroomlijnde achterkant benadrukt het stijlvolle kuipwerk van de MAX-familie het premium ontwerp en de hoogwaardige kwaliteit van de NMAX 155.



De krachtige schijfremmen vóór en achter zijn standaard voorzien van ABS. De NMAX 155 is zowel sportief als praktisch dankzij de opbergruimte van 23,5 liter onder het zadel en een extra voorvak waarin een 12V-aansluitpunt mogelijk is.

 |
WIJ ZIJN ER VOOR JOU!
RB Motoren is dé Yamaha motordealer van Midden-Nederland.
Je krijgt bij ons volledige aandacht en onafhankelijk advies. Als je voor RB Motoren kiest, kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn een erkend BOVAG-motorbedrijf. Onze verkopers en technici laten zich regelmatig bijscholen, waardoor onze kennis altijd up-to-date is. Bovendien spreken we dezelfde taal, omdat wij net zulke grote motorliefhebbers zijn als jij!
 |
RB Motoren |
|
Weltevreden 24-A
De Bilt
Plan de route
|
 |
030-2211524
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken