Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 SP - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ICON PERFORMANC
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
yamaha - mt-10-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Deze brute en iconische Naked sport-bike is de eerste motorfiets ter wereld die is uitgerust met de elektronisch gestuurde regelventielklepvering met 6-modi van Öhlins. In de semi-actieve modus wordt de dempingskracht automatisch aangepast aan de rijomstandigheden, wat zorgt voor de hoogste graad van chassisprecisie bij remmen, accelereren en het nemen van bochten.

Om het vermogen en koppel van het 998 cc motorblok volledig te kunnen benutten, is er een 6-assige Inertial Measurement Unit (IMU) die tractie, slides, wheelies, motorremkracht en remvermogen regelt. De exclusieve MT-10 SP uitrusting omvat een 3-delige onderste fairing en gevlochten remslangen - en met zijn dynamische race-geïnspireerde Icon Performance kleur en premium afwerking heeft de MT-10 SP alles wat je wil.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion