Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
TECH BLACK
Vermogen:
87 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dawn of a New Darkness
De nieuwste MT-07 heeft de hoogste specificaties tot nu toe, inclusief radiaal gemonteerde voorremklauwen, 41 mm omgekeerde vork en lichtgewicht SpinForged wielen. Dit draagt bij aan een motorfiets met een verhoogd wendbaarheidsniveau. Tegelijkertijd zorgt de innovatieve akoestische versterkingstechnologie voor een optimaal inlaatgeluid en het beroemde CP2-gebrul ontketent de meest bijzondere en meeslepende rit ooit.

Het compacte nieuwe uiterlijk belichaamt perfect het uitgeklede karakter van de MT-07, met een herziene en meer imponerende zithouding en een onderscheidende identiteit die wordt aangedreven door de minimalistische LED-koplampunit. Met techniek en styling in perfecte harmonie, is er niets toegevoegd aan de MT-07 tenzij het echt iets toevoegt aan de rijervaring. Het resultaat is een motorfiets die wendbaar is en toch krachtig presteert, waardoor de Dark Side of Japan-attitude naar een heel nieuw niveau wordt getild.

 
  • Van de Kuinder Motoren staat voor:

    * Ruim 95 jaar ervaring met motoren.
    * Dé Yamaha Exclusief dealer voor midden Nederland.
    * Gespecialiseerd in alle merken gebruikte motoren.
    * Zo'n 100 geselecteerde occasions inclusief garantie.
    * Tot 24 maanden Bovag Garantie op onze occasions.
    * Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
    * Onderhoud aan Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW, Triumph.
    * vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
    * Schadetaxatie en reparatie.
    * Snelle onderdelen levering.

    van de Kuinder Motoren
    Verlengde Zuiderloswal 27
    1216BW Hilversum
    035-6214727
    info@vandekuinder.nl

    De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, Bovag garantie en een technische controle van de motor.
    Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.

    Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
    Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
    Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
Hilversum
Plan de route
035-6214727
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion