Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Triumph Trident 660
In Nieuwstaat van eerste eigenaar
Geen krassen geen omval schade
Boekjes en twee sleutels erbij
Onderhouds facturen erbij
Valblokken
Gearindicator in dashboard
Donker Ruitje
Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !
Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.
Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.
Motoren worden allemaal verkocht met garantie !
Inruil ? Ja graag.
Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.
Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !
Hoeve Motoren
Westeinde 92
7711 CM Nieuwleusen
www.hoevemotoren.nl
info@hoevemotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 660 cc |
Comp. verhouding | 11.9 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met elektronische gasklepregeling |
Vermogen | 81 pk / 60 kW bij 10.250 tpm |
Max. koppel | 64 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen perimeterframe |
Vering voor | Showa 41mm upside down aparte functievoorvorken (SFF) |
Vering achter | Showa monoshock RSU, met instelbare voorspanning |
Remmen voor | Nissin zwevende remklauwen met twee zuigers, dubbele 310mm schijven, ABS |
Remmen achter | Nissin zwevende remklauw met enkele zuiger, enkele 255mm-remschijf, ABS |
Voorband | 120/70R17 |
Achterband | 180/55R17 |
Wielbasis | 1401 mm |
Lengte | |
Breedte | 795 mm |
Hoogte | 1089 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | WIT,ZWART,WIT/GRIJS,ROOD/GRIJS |
Beschrijving | PURE GEGARANDEERDE FUN

Driecilinder prestaties, toonaangevende technologie en specificaties en dat alles voor een ongelooflijk concurrerende prijs.

Kies alles – Concurrerend geprijsd, sportief, stijlvol, spannend en wendbaar, de nieuwe Trident 660 heeft het allemaal - uw Triple Powered Advantage wacht op u. |
U kunt bij ons terecht voor:
In- en verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
Verkoopbemiddeling
Verhuur van motoren.
Onderhoud en reparatie motoren, quad's, scooters en
bromfietsen.
Schade herstel en afhandeling.
Onderdelen en slijtagedelen.
Olie van Castrol Motul en Motorex.
Banden voor scherpe prijzen.
Uitlaten van Taylormade Scorpion Leovince Bos Laser Takkoni Hurric tegen scherpe prijzen.
Gearindicators en Speedoheelers incl montage van GIPRO.
Benzine tanken coaten van binnen als ze doorgeroest zijn.
Schoonmaken en poetsen van uw motor.
 |
Hoeve Motoren |
|
Westeinde 92
Nieuwleusen
Plan de route
|
 |
06-22601182
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken