Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XC ABS - 2011

Garantie: Ja
91000 Km
Zwart
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
triumph - tiger-800-xc-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Opties en Accessoires:
Alu Carterbeschermer, Arrow Demperset, Handkappenset, Handvat verwarming, Kofferset, Mistlampenset, Topkoffer, Valbeugels, Hier te zien met een extreem verhoogt zadel 
ook te leveren met de orginele hoogte buddy 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Eibergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion