Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE R - 2012

24927 Km
Wit/rood
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gave en dik aangeklede Street Triple R.

Een hele felle 675 3 cillinder met het motorblok van een supersport machine.

Goede volledig instelbare vering voor en achter.
Dikke Nissin remklauwen voor.
106 pk supersport paardekrachten met een heerlijk gejank.
Origineel voorzien van quickshifter af fabriek.

Daarnaast nog voorzien van veel extra's veelal originele Triumph accesoires.

Arrow sportdemper van de Triumph accesoires lijn.
Seatcover.
Korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten voor en achter.
Triumph instelbare rem en koppeling hevels.
Triumph framesliders/valbescherming.
Triumph remvloeistofpotjes voor en achter.

Zeer dikke motor die echt serieus beter rijd als de vaak "budget" middenklasse naked bikes van tegenwoordig.....
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion