Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Zwart
Vermogen:
49 kW
Teller:
10.868 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki DL 650 ABS V-Strom
 
  • Nette motor
  • NL motor / 1e eigenaar
  • Veel extra accessoires
Opties;
  • ABS
  • Suzuki handkappen
  • Suzuki alu skidplate
  • Suzuki 3 delige koffer set
  • Suzuki valbeugel
  • Suzuki getint windscherm
  • Suzuki midden standaard
  • Suzuki witte knipperlichten
  • Etc
De nieuw in Nederland geleverde Vstrom is afkomstig van eerste eigenaar. Alle sleutels en boekjes zijn aanwezig
 
  • Deze motor is verder volledig naar eigen behoefte op te bouwen voor elke Adventure trip, vraag naar de mogelijkheden of kijk op onze Facebook pagina naar eerdere projecten.

    Buiten de opties om die er al op zitten zijn er nog tal van mogelijkheden, wij zijn leverancier van alle merken accessoires dus heeft u specifieke wensen dan helpen wij u graag voor passend advies

    Adventure Bike Experience Center is een jong bedrijf dat zich bezig houdt met het verkopen van adventure bikes en de daarbij bijbehorende accessoires. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie, voor alle merken en type motoren, met de specialisatie van adventure motoren.

    Mocht u dus vragen of advies nodig hebben over aanschaf, onderhoud of accessoires, dan bent u dus bij ons aan het juiste adres.

    Ook is bij ons financiering mogelijk.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf

    Adventure Bike Experience Center
    Johannalaan 40
    8111 AX Heeten
    Tel:               0572 78 57 48
    Whatsapp:   06 57 41 07 98

    Openingstijden:
    Maandag:     op afspraak
    Dinsdag:       09.00-18.00
    Woensdag:   09.00-18.00
    Donderdag:  09.00-18.00
    Vrijdag:         09.00-18.00
    Zaterdag:      09.00-12.00
    Zondag:        op afspraak

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, In hoogte verstelbare ruit, knipperlichten, andere, Kofferset, Topkoffer, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Adventure Bike Experience Center
Johannalaan 40
Heeten
Plan de route
0572 78 57 48
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion