Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Zilvermetallic
Vermogen:
72 kW
Teller:
41.605 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Top-/ & zijkoffers
- Middenbok
- Windscherm
- Handkappen
- Valbeugels
- Bagagevak
- Tankpad
- Alarmverlichting

Vanaf 2010 in bezit van de vorige eigenaar!
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     

  • September Actie!

    Bij aankoop van een occasion

    - Gratis afleverbeurt.

    - 12 maanden garantie.

    - Eerste onderhoudsbeurt gratis.


Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, Handkappen, Middenbok, Onderhoudsboekje, Tanktas, Topkoffer, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoLeo B.V.
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
045-2031039
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2025 Motoroccasion