Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
SUZUKI V-STROM 250 A van bouwjaar 2018
- ABS
- Handvatverwarming
- Driedelig kofferset (origineel Suzuki)
- Flip-up ruit
- Handkappen
- Skidplate
- Weinig kilometers
- Zeer netjes, zo goed als nieuw
! Complete en zo goed als nieuw Suzuki Vstrom 250 A !
Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083- Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
- Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Onze werkplaats en showroom.
Netjes, opgeruimd en zeer gastvrij.
Alfa Motors is zeker een bezoekje waard. Wij doen er alles aan om onze motoren zo mooi mogelijk in beeld voor u te brengen. Het is een prachtige open ruimte, waar u op uw gemak alle occassions kunt bekijken. Aansluitend aan de showroom bevindt zich onze werkplaats. Ook hier hebben wij alle aandacht voor netjes werken. Uw motor is tenslotte een waardevol object, waar velen een goed gevoel bij hebben. Zo gaan wij ook om met uw motor tijdens een onderhoudsbeurt of een (kleine) reparatie.
Professionele planning. Afspraak = afspraak.
Binnen Alfa Motors werken wij met een professionele planning. Ons advies is om eerst even telefonisch contact op te nemen om een afspraak in te plannen en eventueel de werkzaamheden door te nemen. Telefonisch kunnen wij u direct aangeven of wij bijvoorbeeld de onderdelen op voorraad hebben of dat we dit even bij de importeur moeten bestellen. Tijdens het telefonisch onderhoud maken wij met u gelijk een goede afspraak.
Kortom: Bij Alfa Motors bent u verzekerd van zeer voordelige uurtarieven. Uurtarieven waarin wij enorm verschillen ten opzichte van de grote motorzaken. Bel gewoon eens naar Alfa Motors voor een kennismakingsgesprek en leg uw uitdagingen voor rond het onderhoud van uw motor. Gegarandeerd dat u net als onze bestaande klanten bij ons terugkomt voor onderhoud.
 |
Alfamotors |
|
Tuinderij 11
Leimuiden
Plan de route
|
 |
06-11729083
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken