Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 250 A - 2018

Garantie: Ja
4879 Km
Geel
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Suzuki V-Strom 250 – 2018 – Slechts 4.879 km – Geel – Topstaat!

Ben jij op zoek naar een betrouwbare, zuinige én comfortabele motor voor woon-werkverkeer, toertochten of je eerste grote avontuur? Dan is deze Suzuki V-Strom 250 uit 2018 precies wat je zoekt!

Met slechts 4.879 kilometer op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat – zowel technisch als optisch. De onderhoudshistorie is op orde en de motor is altijd met zorg behandeld. Olie, filters en banden zijn in topconditie, dus je kunt er direct zorgeloos mee op pad.

De opvallende gele kleur geeft deze V-Strom een stoere en sportieve uitstraling, en de comfortabele zitpositie maakt hem ideaal voor langere ritten. De motor is voorzien van 2 originele Suzuki zijkoffers, die perfect passen bij het design en veel extra opbergruimte bieden – ideaal voor weekendtrips of dagelijkse ritten.

Met zijn lichte gewicht, betrouwbare 248cc tweecilinder, en zuinig verbruik is deze V-Strom perfect voor beginnende én ervaren rijders. Bovendien is hij A2-rijbewijs geschikt.

Kenmerken:

  • Bouwjaar: 2018

  • Kilometerstand: 4.879 km

  • Kleur: Geel

  • 2 originele koffers inbegrepen

  • Goed onderhouden, direct rijklaar

Bezichtiging op afspraak mogelijk. Interesse? Neem snel contact op voor een proefrit of meer informatie. Deze motor wil je niet missen!

Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion