Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 N ABS - 2022

Garantie: Ja
4478 Km
Parlemoerwit
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- 1e eigenaar met een lage kilometerstand
- ABS
- Gear-indicator
- Boordcomputer
- Bagagerek 

In nieuwstaat met alle boekjes en sleutels.
 
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
1e eigenaar, ABS, Boordcomputer, Gearindicator, Om te bouwen naar 35kw, Onderhoudsboekje




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion