 |
Motor | 4-takt, 2-cilinder, vloeistofgekoeld, DOHC |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 776 cc |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | Elektronische ontsteking (getransistoriseerd) |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | staal |
Vering voor | Omgekeerde telescopische vork, schroefveer, oliegedempt |
Vering achter | Schakelbaar, schroefveer, oliegedempt |
Remmen voor | Dubbele schijf, radiaal gemonteerd, ø310mm |
Remmen achter | Schijfrem |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) tubeless |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) tubeless |
Wielbasis | 1465 mm |
Lengte | 2115 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1105 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 201 kg |
Leverbare kleuren | Metallic Mat Steel Green (QVP), Candy Burnt Gold (QSY), Metallic Mat Black (YKV) |
Beschrijving | Het productconcept achter de GSX-8T is "Retro Spirit, Next Generation Performance". De styling is een respectvol eerbetoon aan legendarische Suzuki-modellen uit het verleden en legt de look en feel van een authentieke motorfiets vast. Tegelijkertijd creëren ze een unieke aantrekkingskracht door deze klassieke uitstraling te combineren met prestaties die worden aangedreven door Suzuki's nieuwste technologie. |